Szubjektiv Pipa Klub

Pipa, dohány meg minden ami ehhez köthető

Sweet Soul Sister - Cult Blood Red Moon

2018. január 05. 15:18 - SzubjektivPipas

Cult - Blood Red Moon (gyarto: Cult ?, 50 g tin, aromatikus blend - burley, cavendish, virginia osszetevokkel) - Szubjektiv Pipas index: ****+

 img_1227.jpg

Ez a dohany resze volt annak a tesztrendelesnek amit a smokingpipes.com-on nyitottam meg decemberben. Ebben a csomagban jott a Solani Blue Label es egy Mac Baren Scottish Blend Mixture is - fun fact: a Cult-on kivul mindketto Europai gyartmany, tehat sikeresen resztvettem a dobozok megutaztatasaban oda es vissza a ket kontinens kozott. Klasszikus..... gondolom jot rohogtek rajtam a smokingpipes-nal. Emlitettem mar, hogy csak most kezdtem a pipazast ? :-)

Szoval Cult, es ilyen nevvel nem lehet rossz :-) Keresgeltem a neten, hogy vajon kiderul-e, hogy ez csak egy brand es a gyarto igazabol a szokasos nagy cegek egyike, mint az Scandinavian Tobacco Group vagy a Kohlhase & Kopp de csak egy misztikus sztorit talaltam miszerint a Cult - idezem - "butik brand amelynek szivarjaira mindent lehet mondani csak azt nem, hogy kozonsegesek, es ez igaz a forgalmazott pipadohanyaikra is"

A marka tin-designjai is eleg vaganyak, az alabbi kepet a pipesandcigars-rol nyestem:

2018-01-03_14-46-36.png

Szoval marketingbol jeles, de nezzuk mit tapasztalunk ha kinyitjuk a dobozt. A belso csomagolastol nem estem hanyatt, a szokasos papir hej alatt nem kartont hanem egy atlatszo muanyag lapot talalunk, en a klasszikus papirt preferalom de ez megint egy izlesbeli kulonbseg csak.

Nezzuk az allagot - eleg nedves... bontas utan rogton uvegbe koltoztettem es hat jo tesz majd neki a szaritas. Kulsore a sotet szinek dominalnak, sotet cavednish, barna burley es aranybarna virginia - ez egy coarse es szalagos cut, nem csunya es lathatoan minosegi alapanyagbol keszult.

img_1231.jpg

Az illat csokolade es cherry, a dohany szinte elveszik valahol a hatterben. Nemi mez es melasz sejlik meg fel az illatban es egy arnyalatnyi edes rum. Biztato.

 A tomes, gyujtas konnyen megy, szepen egyenletesen eg. Az ize megdobbentoen jo. Meggy, es csokolade tokeletes harmoniaban egy kremes, vajpuha fustben egyesulve. Annyira jo aranyu a keverek, hogy sem a cherry, sem a csoki nem log ki. A tomet feletol egy kis edes melasz jon a kepbe, a cherry tompul es nemi piritott mogyoro keveredik a cherry-csoki "krembe" - el vagyok kenyeztetve. A vege melaszos tejcsoki, a cherry kicsit hatterbevonul, nagyon elegans vegkifejlet.

Nem komplex, nem sokretegu, csak egeszen egyszeruen orom izlelgetni, kostolgatni. Nincs csiposseg, nem egeti a nyelvet - pedig rettento nehez ezekkel az izekkel lassu tempot tartani. A kellemes utoiz a szajban sokaig velunk marad.

Minden aromatikus rajongonak nagyon ajanlom, ezek utan kivancsi leszek, hogy van-e ennel jobb cherry dominans blend a piacon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubjektivpipas.blog.hu/api/trackback/id/tr6913546787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása